П Р О Т О К О Л

 

                       

Година 2022                                                                         Град Търговище

            Административен съд                                                         I състав

на  седми юни                                                                        Година 2022

В публично съдебно заседание в следния състав:

                             Председател Красимира Тодорова

                                                                                            

 

Секретар Гергана  Бачева

Сложи  за  разглеждане  докладваното от Председателя

АХ дело номер 73 по описа за 2022 година.

 

 

На именното повикване 11:05 часа в съдебната залата се явиха:

 

За жалбоподателя „Офис кафе" ЕООД, редовно призован – се явява  а..  М.С. ***, редовно упълномощена и приета от съда.

 

Ответникът Министър на земеделието, редовно призован, не се явява. За него се явява гл. юрк, К. Д., редовно упълномощен и приет от съда.

 

По даване ход на делото:

А..  С.: Да се даде ход на делото.

Юрк. Д.: Да се даде ход на делото.

 

Съдът намира, че страните са редовно призовани, производството е допустимо и няма процесуални пречки за даване ход на делото,  поради което

 

ОПРЕДЕЛИ:

 

ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО

 

Докладва постъпила жалба.

 

 На страните е изпратено определение № 109 от 03.05.2022 г. на Административен съд- Търговище.

 

Дава се възможност за становища по жалбата и по доказателствата.

А..  С.: Поддържам жалбата.  Да се приеме административната преписка.

 

Юрк. Д.: Считам жалбата за неоснователна. Поддържам подадения отговор. Моля да приемете представената административна преписка.

 

 

По направените искания по доказателствата, съдът

 

ОПРЕДЕЛИ:

 

Приема и прилага като доказателства  по дело документите, представени по опис с административната преписка, постъпила с придружително писмо с вх. № 734/29.04.2022 г. и находяща се от стр. 5 до стр. 23 вкл., а именно: извадка от ДВ брой № 20, стр. 111 и стр. 112, писмо до г-жа Д. Петрова, във връзка с писмо с вх. № 70-1585/28.03.2022 г. във вр. с жалба от „Офис Кафе“ ЕООД от МЗ дирекция „Идентификация на земеделски парцели“, Заповед № РД09-761/27.07.2021 г. на министър на земеделието, храните и горите, приложение № 1 от 28.07.2021 г. към Заповед № РД09-761/27.07.2021 г. , приложение № 2 от 28.07.2021 г. към същата заповед, Заповед № РД09-1194/15.12.2021 г. на министър на земеделието и Заповед № РД09-150/25.02.2022 г.

Приема като веществено доказателствено средство 1 бр. диск., находящ се на стр. 24 от делото.

 

Юрк. Д.: Аз имам едно искане с отговора, което поддържам, да задължите трето неучастващо в процеса лице, а именно Областна дирекция към Държавен фонд „Земеделие“ гр. Търговище да представи в цялост заявление за подпомагане за кампания 2021 г., подадено от „Офис Кафе“ ЕООД.

А..  С.: Не възразявам по направеното искане, като моля да ми бъде даден срок с допълнителна молба да изложа въпроси, както и да формулирам искане за назначаване на съдебно-техническа експертиза.

Юрк. Д.: Не възразявам на направеното искане.

 

По направените доказателствени искания от страните, съдът

 

ОПРЕДЕЛИ:

 

Изисква в 3-дневен срок от получаване на съобщението от Областна дирекция към Държавен фонд „Земеделие“ гр. Търговище да представи в цялост заявление за подпомагане за кампания 2021 г., подадено от „Офис Кафе“ ЕООД с ЕИК 204293378, УРН: 332500.

 

Допуска назначаването на съдебно-техническа експертиза по делото, като дава 3-дневен срок на страните да формулират въпроси за експертизата и посочат вещо лице.

Определя първоначален депозит за вещото лице в размер на 400 (четиристотин) лв., вносим от жалбоподателя в 3-дневен срок от днес по сметката за вещи лица на Административен съд-Търговище, като платежният документ, следва да се представи в деловодството на Административен съд-Търговище.

 

Оставя делото без насрочване.

 

ПРОТОКОЛЪТ изготвен в съдебно заседание, което приключи в 11.15  часа.

 

 

                                               Председател:

 

                                                Секретар: