П Р О Т О К О Л

 

 

Година 2021                                                                      Град Търговище

            Административен съд                                                      ІІ касационен  състав

На девети ноември                                                          Година 2021

В публично съдебно заседание в следния състав:

                                                     Председател: Красимира Тодорова

                                                                    Членове: Албена Стефанова  

                                                                       Иванка Иванова    

                                                                  

 Секретар Гергана Бачева

 Прокурор  Мартин Александров

 

           Сложи за разглеждане докладваното от Председателя

КАНД номер 133 по описа  за  2021 година.

 

На именното повикване в  10.39  часа се явиха:

 

Касаторът Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, редовно призован, не изпраща представител.

За ответника Община Омуртаг, редовно призован, се представлява от а.. Р. М. от АК-ВеликоТърново, редовно упълномощена и приета от съда. Представя пълномощно.

За Окръжна прокуратура гр. Търговище, редовно призовани се явява   прокурор Мартин Александров.

 

По даване ход на делото:

А.. М.: Да се даде ход на делото.

Прокурорът: Да се даде ход на делото.

 

Съдът намира, че страните са редовно призовани, производството е допустимо и няма процесуални пречки за даване ход на делото, поради което

           

ОПРЕДЕЛИ:

 

ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО на второ четене, с оглед разпоредбата на чл. 142, ал.1 от ГПК, във вр. с чл. 144 от АПК в 10.39 часа.

 

Докладва  касационната жалба.

 

А.. М.: Уважаеми Административни съдии, от името на Община Омуртаг оспорвам касационната жалба. Няма да соча нови доказателства. Нямам искания за събиране на такива. Поддържам отговора, който съм подала към касационната жалба.

 

Прокурорът: Жалбата е допустима. Нямам искане по доказателствата. 

 

Съдът счете делото за изяснено от фактическа страна при така събраните доказателства от първоинстанционния съд, поради което

 

ОПРЕДЕЛИ:

 

ДАВА ХОД ПО СЪЩЕСТВО.

 

А.. М.: Уважаеми Административни съдии, моля да се оставите без уважени касационната жалба и постановите решение, с което да потвърдите като правилно и законосъобразно решението на Районен съд-Омуртаг, което е съобразено с всички доказателства по делото. Считам, че не са налице касационните основания за отмяна на решението на въззивния съд, тъй като същото е изхождало от доводите, и от съображенията, и от доказателствата, вложени в делото. Считам отделно касационната жалба за бланкетна, несочеща нито едно съществено нарушение на правилата, нито се позовава на материално-правна норма, която да е нарушена или несъобразена от въззивния съд. Предвид това, че делото е изяснено от фактическа и правна страна, моля да се произнесете, като, относно доводи и съображения, препращам към такива, изложени в писмения ми отговор. Моля при отхвърляне на касационната жалба, да ни присъдите направените по делото разноски, съобразно представения днес списък с доказателства за извършеното плащане по банков път.

 

Прокурорът:  Уважаеми Административни съдии, считам, че жалбата е неоснователна и въззивното решение следва да бъде потвърдено. При разглеждане на делото от Районен съд гр. Омуртаг са изследвани всички доказателства, имащи значение дали се касае за един законосъобразен административен акт. В тази връзка особено е налегнато на факта, че предписанието не е връчено, което от своя страна обезсмисля налагането на санкция за това, че не са изпълнени дадените в него указания. Поради изложените аргументи, считам, че жалбата е неоснователна и решението следва да бъде потвърдено.

 

Съдът счете делото за изяснено и обяви, че в законния срок ще се произнесе с решение.

 

ПРОТОКОЛЪТ изготвен в съдебно заседание, което приключи в 10.42 часа.

 

                                  

                                               Председател:

 

 

                                                     Секретар: